۳۶ هفته وزن بچه ۳۱۳۵ خوبه

۱۳ پاسخ

اره عالیه
۳۶ هفته و چند رور رفتی سونو ؟

برای من ۳۲هفته۲بود حس میکنم کمه خداکنه واسه منم زیادشده باشه ۳۶باید برم احتمال زودرسی هم دارم میترسم ریزه باشه

منم ۳۶ و ۵ روز رفتم ۳و۲۰۰ بود

عالیه چی میخوری بیشتر
ماشالله ب نینی

چیا زیاد میخوردی

چیا خوردی؟؟
من قندو باس رعایت کنم

اره ماشالله عالیه

وقتی ۳۴هفته بودی چند کیلو بود

خودتم اضاف کردی؟؟؟؟

خوش بحالت کاش بچه منم وزن بگیره

سلام 36هفته چندروزهستی

عالیه😍

ارع ماشاالله خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان اميرسام مامان اميرسام ۱۳ ماهگی
مامان تو دلیم مامان تو دلیم روزهای ابتدایی تولد
مامان آوینا و پسرم🍭 مامان آوینا و پسرم🍭 ۱۴ ماهگی
مامان رادین کوچولو🩵 مامان رادین کوچولو🩵 ۱۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان پناه👧🏼🩷 مامان پناه👧🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد