برای دختر من گفتش وقتی ی سالش شد اولین ۳شنبه بیار بزنیم چون فقط ۳شنبه ها واکسن ی سالگی میزنن ربطی نداره ک ٦ماهگی دیر زدی این اونجوری نیستش من پرسیدم
مال منم همین طور بود یک سال و یک روزه بود بردم زدم مشکلی نیس
دو هفته بعدش بزن دیگ
دیر شه اشکالی نداره ک
تو بهداشت بپرس میگن.
تو دفترچش زده تاریخشو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.