۵ پاسخ

برای دختر من گفتش وقتی ی سالش شد اولین ۳شنبه بیار بزنیم چون فقط ۳شنبه ها واکسن ی سالگی میزنن ربطی نداره ک ٦ماهگی دیر زدی این اونجوری نیستش من پرسیدم

مال منم همین طور بود یک سال و یک روزه بود بردم زدم مشکلی نیس

دو هفته بعدش بزن دیگ
دیر شه اشکالی نداره ک

تو بهداشت بپرس میگن.

تو دفترچش زده تاریخشو

سوال های مرتبط