پلکتازیه..منم دختر اولم رو که باردارم بودم دوتا کلیه هاش پلکتازی داشت عددش بین ۷ تا ۹ بود که دکتر گفتش اگه عددش بالاتر نره نرماله،الانم پسرم رو که باردارم اونم بازم پلکتازی داره دوتا کلیه هاش و عددش ۹ که دکتر گفت بعدش نیاز به پیگیری نداره چون عددش نرماله و خفیف و با اولین ادرار بعد از تولد از بین میره.
چرا اتفاقا مشکلی هست که باید جدیش بگیری
از منم همینجوری بود جدیش نگرفتم
کلیه سمت راستش برگشت ادرار داشت
عفونت مثانه گرفت عفونت ادرار گرفت عفونت خون گرفت
کلیه اش ورم کرد
دو هفته اس بستریه هنوز عفونتش خوب نشده
لوله حالب که از کلیه اش به مثانه وصل بوده دچار پیچ خوردگی شده که باید عمل بشه دکترش گفت اگر یکم دیگه بیخیال میموندی کلیه سمت راستش از کار میوفتاد
شما مثل من سهل انگاری نکن و حتما این مسئله رو بعد زایمان سریع پیگیری کن
من نمیدونم این چیه ولی از چت جی بی تی میتونی بپرسی اما من موقعی که رفتم سونو دیدم بچه های نوزاد رو آوردن برای سونوی کلیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.