۹ پاسخ

عزیزم سن بارداری توی سونو بر اساس وزن و رشدش هست

منم اون روز سونو دادم دور شکمش یه هفته کمتر بود حالا باید برم دکترم بگه بهم چیکار کنم

سونوی دکتر قوی نیست نمیتونه جفت پایین یا مشکلات رو بگه سونوی بیرون خوبه درست گفته

منم این مشکلو داشتم چن جا سونو دادم درست عین تو قبل اون هر چی سونو داده بودم همه چی خوب و نرمال بود یهو تو سونو وزن ۳۰ هفته و ۳ روز ولی توی برگه سونو با توجه ب رشدش ۳۱ هفته ۵ روز نوشته بهم گف دور شکم دو هفته عقبه مثل مال تو دنیا روسرم خراب شد چن جا سونو دادم مطمعن شم بعد داپلر دادم اونم گف نرماله اخرش دکتر بهم ب ژنتیک ربط داره باخنده کمرباریکه الان دوباره سونو دارم این هفته خدا کنه جبران بشه

دستگاهای داخل مطب خوب و پیشرفته نیستن . سونوگرافی ها هم دستگاهشون بهتره هم تخصصی تر هستن

من جواب سونوگرافی رو بیشتر از سونوی دکترم قبول دارم
دکتر تخصصش زنان زایمانه
ولی دکتر سونوگرافی تخصصش همین سونوییه که داره انجام میده

الان ۲۹ هفته‌ای
وزنشم نهایت کم هم باشه ۱۰۰ گرم کمه ک وزن ۳۵ هفته‌ای مهم تره

خوب دکتر دستگاهش پیشرفته نیست یه چیز سطحی میگه با دستگاه سونوگرافی زمین تا اسمون فرقشه

البته هنوز ۲۸هفتم تموم نشده فک کنم ی هفته جلوتر زد

سوال های مرتبط