۲ پاسخ

ی سونو گرافی خوب تو ۳۰ هفته و چند روز برو بهترین زمانه

خب تو ۲۷ زیاد مهم نیست
۳۲ هفتگی از همه مهمتر
و احتمال خطا تو سونو خیلی زیاده

سوال های مرتبط