دیگه به عصب رسیده جیزی خوبش نمیکنه باید بکشی
فقط استامینوفن ساده یا شیاف ۳۲۵ بزار خوب میشی
منم دندون دردداشتم فقط یبار استامینوفن خوردم خوب شدم دیشبم سرم دردمیکرد خوردم زیادیش خوب نی
درمانی یه تکه استامینفون بزار رو اعصابش کلا. بی حس میکنه آب دهنت و قورت نده خوب میشه
یه کم آب غوره و نمک بجوشون تو دهنت بگیر آروم میشه ان شاءالله
کمپرس گرم بزار
آب نمک قرقره کن
هیچ درمونی نداره
برو دکتر بکشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.