۴ پاسخ

بچه منم همینطوریه
یه روز خیلی حرکت داره یه روز کمتر
دکترم گفتن یه چیز شیرین بخور اگه تو ۲۰ دقیقه دوتا حرکت داشت اوکیه ، مزاحم خوابش نشو 😂🤦‍♀️

بعضی روزاهمینجوره مهم اینکه حرکت داشته باشه۳تاحرکتم خوبه

بره منم همینجوری میشه من حساس نیسم ولی
طبیعیه اخه ی موقع خیلی تکون میخوره ی وقتاییم نه

۳تا حرکت داشته دیگه هرروز قرار نیس مثل هم باشه ۳ تا حرکت داشته باشه اوکیه عزیزم امروز خستشه

سوال های مرتبط