۱۲ پاسخ

دندون در نمیاره؟؟
چون اکثرا بچها موقع دندون دراوردن علایم سرماخوردگی دارن
بش پلارژین بده

پلارژین بده عاااالیه
زودی ج میده

عزیزم پلارژین بهش بده من هروقت پسرم اینجوری میشه دو روز هر ۸ ساعت بهش میدم خوب میشه

شاید بخاطر کولر هس من خودمم همین جوری ام اگر نه ک احتمالا برای دندون هم باشه

عناب دم کن بده عالیه.با پلارژین

نئوتادین بدن برا عطسه و ابریزشه دوبار بدی قطع میشه کلا صبح و شب پنج سیسی برا وزن ده کیلو به بالا
پلارژین اثری نمیکنه روش چون برا سرفه و ابریزش خفیفه

پسرم من دو روز اینجوری شده
فک کنم ویروس جدید۶

انگار یه ویروس اخه دخترم اینجور شد تا دوروز حالا پسرمم اینجور شده..
مهمون داشتیم چندروز پیش بچش اینجور بود🥺

شربت پلارژین بهش بده

اون داره دندون درمیاره

واکسنشو کی زدی شاید برا اون باشه . اتفاقا امروز واکسنشو زدم ب منم گفت که چند روز دیگه علائم سرماخوردگی میگیره

بستنی خورده؟

سوال های مرتبط

مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری