۵ پاسخ

قبلشم پک شروع کمکی و پودر حلیم از حکیم بانو گرفتم بازم راضی بودن

قبلشم پک شروع کمکی و حلیم از حکیم بانو گرفتم بازم راضی بودن

سویق معجون ویژه
دنت
سویق سنجد
از نینی مهر کوچولو

من از پکیچ های حکیم بانو استفاده کردم.از ۶ ماهگی با پک شروع غذا کمکی،بعد از ۸ ماهگی و بعد از یکسال هنوزم از همونا استفاده میکنم برام.
سویق خرما نارگیل،سویق میکس جوانه ها،سویق چهار مغز و سویق بادام و نارگیل،سویق کامل و .....
خیلی هم از کیفیتشون راضیم

من سویق کامل کودک دادم راضیم

سوال های مرتبط