۶ پاسخ

من روز اول دو سه بار در حد ده ثانیه پد یخ گذاشتم خیلی تاثیر داشت برا دردش
فقط اصلا نباید آبش رد بشه داخل پلاستیک بزار و دپباره لایه پارچه بپیچ

سر۴ساعت بهش استابده
پاهاشم بایه پارچه اروم ببند که خیلی تکون نده

قنداق کن خب

پاشو با روسری ببند کمتر تکون بده

فقط قنداقش کن پاهاشو تکون نده
وقتی بازکنی خوب شده

عزیزم یا قنداقش کن یا پاهاشو ببند که تکون نده اروم میشه

سوال های مرتبط