میتونم به بچم اب بدم اخه خیلی گرمه

۷ پاسخ

ارخ گلم من سه ماهگی دادم

دخترم شیر خشک میخوره و فرنی شروع کردم براش ، بعد فرنی آب دو سه قاشق میدم بهش

دکتر منم گفت اب تصفیه شده جوشیده سرد شده اصلا منعی نداره
فقط دقت کن اب باید یکبار بجوشه و سرد شه
دوبار جوشوندن اب سرطان زاعه

دکتر به من گفت هر دوساعت دو قاشق چایخوری آب بهش بده

اگه شیر خشک می خوره بهش بدین

سوال منم هست

من از پزشک دخترم پرسیدم گفت اگه حس میکنی تشنشه یا لباش خشک شده یکی دو قاشق بده
ولی معمولا عطش بچه ها با شیر رفع میشه
سعی کن زود زود شیر بدی

سوال های مرتبط

مامان اوکادو🤤 مامان اوکادو🤤 ۱۰ ماهگی
مامان میران 🐣 مامان میران 🐣 ۱ سالگی
مامان آقا مَهدی گل💚✨ مامان آقا مَهدی گل💚✨ ۸ ماهگی
مامان 🌙نیلماه🎀 مامان 🌙نیلماه🎀 ۱۵ ماهگی