از اول میشه
ولی اگر بچه ات اذیت نیست و راحت میخوابه، عادتش نده به پا،
اگه ارومه بزارش زمین تا خوابش ببره
سعی کن یه روتین قبل از خواب داشته باشه
ولی از همون اول میشه رو پا گزاشت من گزاشتم دخترمو الانم گاهی میزارم
رو پا چرا؟
من از اول می زاشتم رو پام
ازروزاول مشکلی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.