۴ پاسخ

منم ریفلاکس شدید داشتم دکتر بهم پنتوپرازل ۴۰ داد ناشتا میخورم بهتر شدم

ادامس بجوو

سلام عزیزم
فقط و فقط نیم ساعت بعد از هر وعده غذایی یک ق.غ شربت معده ام جی اس بخور
و صبحا ناشتا یک عدد کپسول امپرازول

منم سر بچه اولم اینجوری میشدم دکتر شربت معده داد بهم موقع هر غذا میخوردم بهتر میشدم

سوال های مرتبط

مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری