منم ریفلاکس شدید داشتم دکتر بهم پنتوپرازل ۴۰ داد ناشتا میخورم بهتر شدم
ادامس بجوو
سلام عزیزم
فقط و فقط نیم ساعت بعد از هر وعده غذایی یک ق.غ شربت معده ام جی اس بخور
و صبحا ناشتا یک عدد کپسول امپرازول
منم سر بچه اولم اینجوری میشدم دکتر شربت معده داد بهم موقع هر غذا میخوردم بهتر میشدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.