۴ پاسخ

وای منم اینجوری شدم
به رحمم میگم‌یکم شعور داشته باش اگر بچه داخلت نیس،پریود شو،راحتمون کن لعنتی خب🤣

دقیقا مثل من😓

واسه منم هر دفعه همینه 😂😂😂

دعا کن منم بشم از این سردرگمی خلاص شم .۱۹ روز تاخیرم

سوال های مرتبط