دخترا علت ورم بالای واژن بد از سزارین چیه ورم دارم؟؟

۲ پاسخ

بر من انقد ورم کرده بوووود فک کنم فشار میاد بر اونه

منم ورم روز دومم هست بعد شیر اصلا ندارم به بچم شیر خشک میدم حسی بدی دارم

سوال های مرتبط

مامان ایهان 🥰 مامان ایهان 🥰 ۳ ماهگی
مامان یوسف دلارام مامان یوسف دلارام ۱۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۵ ماهگی
مامان جانا🩷 مامان جانا🩷 ۱۳ ماهگی
مامان مهلا🎀🍭 مامان مهلا🎀🍭 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایمان👶🏻لاوین مامان ایمان👶🏻لاوین روزهای ابتدایی تولد