۳ پاسخ

طبیعی عزیزم من دو سه ماهی بنظرم بود اون ورم
اگه ترشح با بوی بد داشت یا خود خط بخیه متورم شد خطرناکه

مال منم شده

عزیزم منظورت از بالای خط عمل کجاست دقیقا؟؟زیرشکم؟؟

سوال های مرتبط

مامان بی بی مامان بی بی ۱۱ ماهگی
مامان آیهان🌙👑 مامان آیهان🌙👑 ۵ ماهگی
مامان مامان دوقلو مامان مامان دوقلو ۳ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱ ماهگی