کیا هنوز جای عملشون درد میکنه

۲ پاسخ

من درد دارم

دردو که حالا حالا داری چون از داخل ۷ لایه باید جوش بخوره طول میکشه
من کم کم سه ماه از عملم میگذره پایین شکمم هنوز بیحسه

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی