سلام خوبین.عرق نعنا اشکال نداره بخورم؟؟

۹ پاسخ

من از دکترم پرسیدم گفت بخور از دارو بهتره

عرق نعنا ها دیگه اصل اصل نیستن
ولی اگر دو اتیشه ست با اب قاطی کن زیادم نخور به مقدار کم

عزیزم تنها عرق مجاز عرق نعنا هست من از دکترم پرسیدم
مقدار کم با آب قاطی کن بخور

سلام من ویارشدیددارم حالم خیلی بده چی پیشنهادمیدید؟

همه چی میتونی بخوری ولی درحد کم
خودمم همین کار میکنم

نخور عزیزم

گرمه خواهر نخور

نخوری بهتره

نه کمی بخور . خیلی نخور . ی قاشق

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان 🩷دختر قشنگم🩷 مامان 🩷دختر قشنگم🩷 ۹ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوقلوها💙🩷 مامان دوقلوها💙🩷 روزهای ابتدایی تولد