۹ پاسخ

آهن یک ماده معدنی حیاتی است که نقشی کلیدی در ساخت گلبول های قرمز خون که حامل اکسیژن هستند ایفا می کند. همچنین عنصری اساسی در ساخت عضلات می باشد. اگر بدن کودک آهن کافی دریافت نکند، مبتلا به بیماری کم خونی ناشی از فقر آهن خواهد شد. درنتیجه پزشکان توصیه می‌کنند که نوزادان از مکمل قطره آهن استفاده کنند. اطلاعات لازم برای زمان شروع قطره آهن در نوزادن را میتوانید در لینک مربوطه مطالعه کنید.

آهن فرامکس مکمل آهن خوراکی با فرمول پلی ساکاریدی پایدار می باشد. این محصول توسط فن آوری خاصی ، توسط پوشش پلی ساکاریدی (نشاسته) پوشیده شده است، این پوشش به آهن اجازه می دهد از معده بدون آسیب عبور کند تا از طریق روده کوچک جذب شود و به جریان خون وارد شود.

مزیت فرامکس این هست که به شکل پودر بوده و برای مصرف باید در آب حل شود. درنتیجه به هیچ عنوان دندان‌های کودک را سیاه نمی‌کند. برای آشنایی با سایر قطره های آهنی که دندان رو سیاه نکند به مقاله مربوطه مراجعه کنید.

سوالی که برای خیلی از مادرها به وجود میاد این است که کودکم راحت قطره آهن نمی‌خوره و بجای قطره آهن چی به نوزادم بدم، برای پیدا کردن جایگزین‌های گیاهی قطره آهن و یا مارک‌های قطره آهن خوش طعم روی لینک مرتبط با آن‌ها کلیک کنید.

اگر نوزاد شما دچار استفراغ بعد از قطره آهن میشه می‌توانید از روش‌های مختلفی که در این مقاله قرار داده شده، برای خوراندن قطره آهن استفاده کنید.

از دیگر برندهای محبوب و پرطرفدار مکمل آهن می‌توان به قطره آهن سیدرال و قطره لیپوزوفر اشاره کرد. همچنین شربت آدزیر یک شربت مولتی ویتامین بوده که حاوی ویتامین‌ها و املاح مورد نیاز کودک است.

برگرفته از: feramax.com

 

منم فرامکس گرفتم فوق تخصص نوزادان گفت خوبه و ب صرفه

هر قطره آهنی دندون بچه رو سیاه میکنه وقتی قطره رو بهش میدی با همون قطره چکان آب بده بهش سیاه نمیشه

سلام مامانا پودر فرامکس خوبه ؟دندونارو سیاه نمیکنه میشه لطفا راهنمایی کنید؟

سلام پودر رو با چقدر آب حل میکنید ..با چی بهش میدید بخوره

سلام عزیزم
تنها قطره ای که سیاه نمیکنه دندونارو سیدرال هستش قیمتشم حدودا ۵۰ تومنه

من فروگروبین خریدم خوبه

اره باید از کنار دهنش بریزی تو دهنش که دندوناش سیاه نشه نه مستقیم رو دندوناش

سلام کلا هرقطره آهنی دندون بچه روناخداگاه سیاه میکنه میتونی بعددادن قطره سریع دندون روباپارچه سفیدنم دار پاک کنی

سوال های مرتبط