۲ پاسخ

سلام من دیروز رفتم سونو آن تی دوازده هفته دوروزرفتم کامل معلومه بزارید دوازده هفته برید

اگه سرما بخورن واکسن نمیزنن ک هروقت خوب شدن ببر

سوال های مرتبط

مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فاتح مامان فاتح هفته سی‌وششم بارداری