به نظرتون برم‌ سنو تعیین جمسیت یا صبر کنم‌با انومالی برم؟😇

۷ پاسخ

من بارداری اولم ۱۶هفته درست گفت الانم میخام برم ۱۶هفته چون تا انومالی ادم دیونه میشه 😁

نرو من که رفتم احتمال پسر داد انومالی گفت دختره

منم تا انومالی صبر میکنم تو ان تی به من گفت احتمالا دختره

با آنومالی برو. چون در صد اشتباه تو 16هفته هم هس حتی من تجربشو دارم

عجله داری برو ولی خوب یک ماهم صبر کن کلی برو بهرحال سونو گرونه

چهارشنبه میشه ۱۴ هفته و ۱ روز

بنظرم صبر کن تا انومالی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓👼 مامان توت فرنگی🍓👼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی
🩷👼🏻🩷👼🏻🩷👼🏻🩷🩷🩷 مامان فسقلی 🩷👼🏻🩷👼🏻🩷👼🏻🩷🩷🩷 هفته بیستم بارداری