۵ پاسخ

دوفیوان شیرینش هست .من یک لیوان پر برنج رو دولیوان سرخالی میریزم

اکه دوس دارید شیرین تر بشه اره میشه

من معمولا همون یک لیوان یا یک و نیم لیوان میریزم

بستگی داره ب ذائقه خودتون اول ی لیوان بریز مزه کن اگه کم بود دوباره بریز

متوجه نشدم

سوال های مرتبط

مامان دلوین و ماهلین مامان دلوین و ماهلین ۵ سالگی
سلام بچه ها بفرمایید شیر برنج بعد ازظهر درست کردم یه کم گذاشتم یخچال الانم خوردیم جاتون سبز من خودم خیلی دوست دارم 😋من یک پیمانه برنج ایرانی رو خیس میدم حالا نیم دونه باشه که چه بهتر بعد یه دوسه ساعتی خیس میدم بعد با یه پاکت شیر میزارم خوب بپزه و جا بیافته اواسط پخت اگه ببینم شیرش کم شده و بازم نیاز به پخت داره یه لیوان دیگه شیر اضافه می کنم زیرشون کم می کنم میزارم خوب بپزه و برنجش به قولا شکفته بشه بعد دیگه نیم ساعت آخر پخت یه مقدار خامه اضافه می کنم و با یک قاشق گلاب و کمی اسانس هل یا عرق یا خوده هل که من هل نداشتم اسانس رو ریختم ترکیب هل و کلاب طعمش بهتر می کنه اینارو ریختم گذاشتم نیم ساعت دیگه موند بعد ریختم تو ظرف و ردشم با دارچین تزیین کردم و گذاشتم یکی دوساعت یخچال هم نی تونید با عسل یا شیره بخورید هم می تونید با نمک بخورید بعضی ها نمکی نی پزن با نون می خورن من اونجوری دوست ندارن کلا نه نمک می زنم نه شکر بعد با عسل می خورم شوهرم نمکی دوست داره نمک میریزه دیگه ذائقه ای ولی خوب خوشمزه مخصوص ماه رمضون هست من به عنوان صبحانه هم یا دسر هم دوست دارم خلاصه که جاتون سبز😄