سلام فولیک اسیدو باید بعد اقدامم استفاده کنم؟

۳ پاسخ

از یه ماه قبل اقدام تا چندماه بعد بارداری باید مصرف بشه.

میگن از ۳،۴ ماه قبل شروع اقدام استفاده بشه خوبه
من خبر نداشتم ماه اول اقدام هم استفاده نکردم.. ولی تازگیا ماه دوم اقدام رو شروع کردم و دارم مصرف میکنم

کلا استفاده کنی خوبه چه قبلش چ بعدش

سوال های مرتبط

مامان هــــناس مامان هــــناس قصد بارداری