منم دکتر بم داد گفت فولیک اسید شب بخور بعد شام ویتامین دی ۳ بعد نهار
فولیک اسید روناهریاشام بخورنه صبح یه نفر به ماما گفته بود اسیدفولیکمو صبح می خورم ماما بش گفت مگه قرص آهنه که صبح می خوری
من شبا با هم میخورم 😂
من از چت جى بى تى پرسيدم گفت اوكيه چون جذب ويتامين دى بعد از غذاى چرب بهتره من دوتاشو بعد ناهار ميخورم
یکیو فولیک رو بعد از صبحانه بخور د3 رو بعداز ناهار
اسیدفولیک صبح د۳ نهار یا شام بعد غذا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.