خانوما قرص د ۳ و فولیک اسیدو باهم بخورم ایرادی نداره؟

۶ پاسخ

منم دکتر بم داد گفت فولیک اسید شب بخور بعد شام ویتامین دی ۳ بعد نهار

فولیک اسید روناهریاشام بخورنه صبح یه نفر به ماما گفته بود اسیدفولیکمو صبح می خورم ماما بش گفت مگه قرص آهنه که صبح می خوری

من شبا با هم میخورم 😂

من از چت جى بى تى پرسيدم گفت اوكيه چون جذب ويتامين دى بعد از غذاى چرب بهتره من دوتاشو بعد ناهار ميخورم

یکیو فولیک رو بعد از صبحانه بخور د3 رو بعداز ناهار

اسیدفولیک صبح د۳ نهار یا شام بعد غذا

سوال های مرتبط

مامان هــــناس مامان هــــناس قصد بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته پانزدهم بارداری
مامان هدیه امام رضا🥹 مامان هدیه امام رضا🥹 هفته چهاردهم بارداری