دخترمنم استپ وزنی داره وزن تولدش ۲۸۰۰بودتا۴ماهگی خوب وزن میگرفت امااز۶ماهگی دیگه وزنش خیلی کم بالارفته ۶ماهگی ۶۴۰۰بود۷ماهگی ۶۸۰۰ نمیدونم چیکارکنم بردم مشاورتغذیه گفت پودرانترامیل نوزادان براش بگیراماداروخونه گفت زیریکسال ممنوعه گفت شیرت وزن نمیده بهش شیرخشک آبتامیل بهش بده نمیدونم بدم یاببرمش پیش دکتراطفال😟
پسر من الان ۷۶۰۰ هستش دو ماه به همین وزنه دارم دیونه میشم 😢
مندخترم داره میره تو ۹ماه ۶۹۰۰نمیدونم چیکار نم وزنم اضافه نمیکنه
منم فکر میکنم پسرم استپ وزنی زده هنوز سایز لباساش همونیه ک از چهار ماه قبل تنش میکردم آخرین بار ک وزنش کردم ۷۸۰۰ بود
دختر من ۱۰ ماهشه ۷۸۰۰ ازجهت ماهگی همینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.