۱ پاسخ

از ۳۰ هفته میشه انجام داد فک کنم من از ۲۷ هفته میرم چون خونرسانیم کمه واسه رشدش هر دوهفته چکاپ میشه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۷ ماهگی
مامان محمد 💙 مامان محمد 💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی👼🏻✨ مامان نی نی👼🏻✨ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد