من ۳۰ هفته رفتم
من ۳۲ هفته ۴ روز دادم
بستگی به دکتر داره و وزن بچه من از ۲۸ هفته تا ۳۶ هفته ۳ بار رفتم ،۲۸،۳۲،۳۶
دکتر من ۳۰ گفت رفتم
از ۲۸ هفته شروع میشه
دکتر برامن 34 هفته نوشته
والا دکتر من نوشته برام هفته دیگه برم شما هنوز نرفتی چرا دیر میشه ها
به من گفت سونو اخرو ۳۶هفته برو
به من گفت ۲۸هفته برو
من ۳۰ هفتکی رفتم
گفت همه چی طبیعیه دیگ هیچ سونویی لازم نیس انجام بدی
من ۳۲ هفته رفتم
از ۳۰ باید بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.