مامانا سونو رشد رو تو چند هفتگی باید بدیم؟

۱۲ پاسخ

من ۳۰ هفته رفتم

من ۳۲ هفته ۴ روز دادم

بستگی به دکتر داره و وزن بچه من از ۲۸ هفته تا ۳۶ هفته ۳ بار رفتم ،۲۸،۳۲،۳۶

دکتر من ۳۰ گفت رفتم

از ۲۸ هفته شروع میشه

دکتر برامن 34 هفته نوشته

والا دکتر من نوشته برام هفته دیگه برم شما هنوز نرفتی چرا دیر میشه ها

به من گفت سونو اخرو ۳۶هفته برو

به من گفت ۲۸هفته برو

من ۳۰ هفتکی رفتم
گفت همه چی طبیعیه دیگ هیچ سونویی لازم نیس انجام بدی

من ۳۲ هفته رفتم

از ۳۰ باید بری

سوال های مرتبط

مامان نی نی👼🏻✨ مامان نی نی👼🏻✨ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان آیسان مامان آیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان کوهیار کوچولو مامان کوهیار کوچولو ۲ ماهگی
مامان آروین
آوا مامان آروین آوا ۹ ماهگی