مامانا چ شیرخشکی خوشمزس ما بیومیل گرفتیم بو کردم خیلی بوش بده

۵ پاسخ

‌من آپتامیل میدم

نان فقط

اپتامیل خوبه‌. ببلاک هم میگن خوبه وزن دهیشم خوبه. من آپتامیل میدم گاهی ‌ همیشه نمیدم

همشون بد بو شدن فقط نان بهتره

ببلاک خوشمزس

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۵ ماهگی
مامان اقاسهندم مامان اقاسهندم ۱۲ ماهگی
مامان دونه ی برف❄️⛄ مامان دونه ی برف❄️⛄ ۱۷ ماهگی