۴ پاسخ

منم میخوام اس ام ای بدم بهش

سیمیلاک دخترمو چاق کرد ولی بدمزه اس میخوره از اول همونو دادم عادت کرده

چرا میخوای خوشمزه باشه؟
دکتر به من گفت ببلاک بگیر برای کمکی
چون بد مزه است عادت نمیکنه بهش

Sma خییییلی خوبه اما خیلیم گرون شده هر قوطی۳۵۰۰
سیمیلاک ایرانی خارجی داره که خارجیاش۱۳۰۰ایناس
بیومیلم که ایرانیه بدی نیست

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🩷وتودلی مامان عسلچه🩷وتودلی هفته یازدهم بارداری
مامان مرد کوچیک خونه مامان مرد کوچیک خونه ۵ ماهگی
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۷ ماهگی