مامانا چ شیرخشکی نفخ نمیاره

۵ پاسخ

گیگوز

برای نفخ و کولیک شیرخشک کامفورت باشه اوکیه
مثل ببلاک کامفورت

هرچی میدی کامفورت باشه ضد نفخه

من فعلا آپتامیل peptyمیدم بد نیست

من نان میدم نفخ نداره

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻مامانِ ماهلینم👩🏻‍🍼 مامان 👼🏻مامانِ ماهلینم👩🏻‍🍼 ۱۲ ماهگی
مامان عسلچه🩷وتودلی مامان عسلچه🩷وتودلی هفته یازدهم بارداری
مامان اَسرا مامان اَسرا ۱۵ ماهگی