سلام خانوما آنومالی تا چن هفته وقت هست بری

۸ پاسخ

دکترم گفت ۱۸ تا ۲۲ هفته

۱۹ هفته

من ۱۸هفته ۳روزمه میخام شنبه برم

تا ۱۹/۲۰‌فکر کنم

از وقتش نگذره بهتره

از ۱۷ هفته معمولا میرن

تا نوزده هفته و یک روز مجوز سقط میدن. پس قبل اون باید بری

بهتره ۱۸ هفته و چند روز بری

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۳ ماهگی
مامان پسرم و تودلیم🩵 مامان پسرم و تودلیم🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق👧🧚‍♀️ مامان فندق👧🧚‍♀️ ۵ ماهگی
مامان آراد و فندق مامان آراد و فندق هفته سی‌ویکم بارداری