برا آنومالی تا چن هفته وقت داریم؟

۱۰ پاسخ

همین الان برو اگه میخای بری اگرم نمیری خو هیچ

الان برو دیگ تا ۲۲ هفته وقت هست
ولی ۱۸ هفته بهتره

به من هم دکترم هم جایی که زنگ زدم برای نوبت گفتن قبل از اینکه ۱۸ هفته تموم شه یعنی ۱۷ هفته و چند روز

۱۸هفته

۲۲
اما گلدن تایمش ۱۸

هر چی زودتر بهتر

۲۲ هفته

بهترین تایمش18هفته و5روزه

تا چند روز دیگه پاشو برو،بهترین تایمش ۱۸ هفته س،اما تا ۲۶ وقت داری،زیاد طولش نده

۲۲هفته

سوال های مرتبط

مامان فندق👧🧚‍♀️ مامان فندق👧🧚‍♀️ ۵ ماهگی
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مهدیار وتو دلی مامان مهدیار وتو دلی هفته هفدهم بارداری