خانوما جواب آزمایش ان تی من چجوریه

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم تو محدوده ریسک نیستی رنج نرمال هست
اگه نمودارقرمز رد میشد اون وقت خطر بود
جواب سونو چطور بود

نه همه چیش خوبه نگران نباش

آزمایس سلفری دادی
خداروشکر همه چی خوبه
انشالله سالم و سلامت بغلش بگیری

عزیزم تا جایی ک من متوجه شدم خوبه

از اون صفحه ش عکس بده

سوال های مرتبط

مامان دخترم وگل پسری مامان دخترم وگل پسری هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۶ ماهگی
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۷ ماهگی
مامان 🩵ائلمان خان🩵 مامان 🩵ائلمان خان🩵 ۷ ماهگی