مامانا جواب ازمایش ان تی اومد چجوریه

تصویر
۶ پاسخ

نی نی پسره؟

عالیه عزیزم
خدا نگهدارش باشه

فک کنم نی نی پسره برای منم فیریم خیلی پایین بود گفتن پسرع

دکتر نگفت free پایینه؟ریسکت خیلی کمه جوابم منفی

میگم مگه میشع سنو ان تی خوب باشه آزمایش مشکل داشته باشع؟

خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۶ ماهگی
مامان ❤دلوین❤ مامان ❤دلوین❤ ۹ ماهگی
مامان دخترم وگل پسری مامان دخترم وگل پسری هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کنجدکوچولو مامان کنجدکوچولو ۷ ماهگی
مامان ...🩵 و 🩵 ... مامان ...🩵 و 🩵 ... ۴ ماهگی
مامان لــِـنــا💖👼🏻 مامان لــِـنــا💖👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان میراث💙 مامان میراث💙 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری