سلام خانوما جواب ازمایش ان تی اومد خوبه؟

تصویر
۴ پاسخ

۴/۹۳ک تبدیل شده۱/۷۷اوکیع ازمایشت اصن نگران نباش

چون خودم فری بتام ۵وخورده ایع ریسک سندروم خورده بایدسلفری بدم ولی واس شماخداروشکرریسکی نخورده

اوکیه عزیزم نرماله خداروشکر

اینم صفحه دوم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۷ ماهگی
مامان کنجدکوچولو مامان کنجدکوچولو ۷ ماهگی
مامان گل‌پسرام مامان گل‌پسرام ۷ ماهگی
مامان فاطمه❤ مامان فاطمه❤ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نلی 🩷 مامان نلی 🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته هجدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری
مامان محمد ومرسانا مامان محمد ومرسانا روزهای ابتدایی تولد