سلام عزیزان جواب آزمایش ان تی اومد

تصویر
۷ پاسخ

من ک زیاد چیزی متوجه نمیشم ولی نترسید، برا خواهرزاده خودمم گفتن از نشانگانه داونه فقط بخاطر اینکه سن خواهرم بالا بود ولی بچش سالمه انشاالله ک چیزی نیست.

من دوتا جا آن تی دادم یه جا 2/5به جای دیگه 3.3بود

عدد ان تی مگه چند بود؟

قربون خدا برم بعد از 11سال داده اینم اینطور😭

این قرنره چذا انقد بالاست ماله چیه

دکتر گفته باید آمینو سنتز بدم

فرداببردکتر

سوال های مرتبط

مامان لــِـنــا💖👼🏻 مامان لــِـنــا💖👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان میراث💙 مامان میراث💙 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هانا و هومن مامان هانا و هومن ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه قشنگم مامان جوجه قشنگم هفته نوزدهم بارداری