سلام خانما آجیل برای نفخ بچه بده؟و اینکه گرمیه؟

۳ پاسخ

عزیز بخور ولی کم ماشاالله بچت دوماهش هست من بچم یکماهشه از وقتی دنیا اومد همه چی خوردم ولی کم الان عادتش شده

ن نخور خوب نیست
دکتر گفت نخورم

دکتر خیلی چیزارو به من گفت نخور یکیشم آجیل بود

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین ۳ ماهگی
مامان elin👧🏻🤎 مامان elin👧🏻🤎 ۱۶ ماهگی
مامان نگارین زهرا💖🪷 مامان نگارین زهرا💖🪷 ۱۶ ماهگی
مامان مامان گل دخترا مامان مامان گل دخترا ۳ ماهگی