مامانا آب قلم چجوری بگیرم ؟؟

۲ پاسخ

قلم هارو بشور بریز تو قابلمه روش آب بریز نه خیلی زیاد نه خیلی کم میتونی زردچوبه و پیازم بریزی بعد بذار چند ساعت بپزه بعدش قلم هارو از داخل در بیار از یه صافی یا الک رد کن بذار تو یخچال بعد از چند ساعت چربی های روشو با قاشق بگیر بریز دور ژله زیرش هم میتونی توی قالب یخ یا هر ظرفی دوست داری بریزی بذاری فریزر هر وقت خواستی استفاده کنی

بزار شب تا صبح انقد بپزه تا کامل عصارش دربیاد بعدآبش بزار بگیره تیکه تیکه کن بزار فریزر

سوال های مرتبط

مامان تیارا مامان تیارا ۱۶ ماهگی
رادوین رادوین قصد بارداری
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان مهرانا مامان مهرانا ۶ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۰ ماهگی