۱ پاسخ

قلم رو خوب بشور بعد با یه پیازو چندتا چوب دارچین بریز تو قابلمه زیرشو کم کن بزار حداقل از امشب تا فردا ظهر باشه
بعد که آبش غلیظ شد
اون غضروف های روی قلم رو دربیار میکس کن به اب قلم اضافه کن بعد بزار یخچال یکم که سفت شد تیکه تیکه قسمت بندی کن
من تو قالب یخ تکی ها ریختم هر سری یدونه در میارم برا دخترم استفاده میکنم
من برای خودمون زردچوبه و‌یکم پودر سیر میریزم ولی برای بچه چیزی نمیریزم تو اب قلمش

سوال های مرتبط

مامان مهرانا مامان مهرانا ۶ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان مَهاْ🌛تودلی‌🩵 مامان مَهاْ🌛تودلی‌🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان یاسمین و حامی مامان یاسمین و حامی ۱۳ ماهگی