خانما ضربان قلب 145معمولا جنسیت چی میشه

۵ پاسخ

ربطی نداره اصلا

ربطی نداره ولی اکثرا میگن اگه۱۴۰به بالا باشه دختر پایین باشه پسر

من اولین بار رفتم ۱۳۲ بود بعد یه هفته رفتم دیروز ۱۶۵ بود هر لحظه تغییر میکنه

ربطی نداره ضربان ب جنسیت بچه

140 بالا باشه دختر ولی پایین باشه پسر

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته هجدهم بارداری
مامان حامی❤️ مامان حامی❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سیزدهم بارداری