۴ پاسخ

چیکو خوبه

من گرفتم خوب بود چیکو تا یک ماه لازمم شد بعدش شیرم کم شد نخواستم دیگه برقی نگیر هزینه الکیه

از اون شیپوریا نگیر ک زخم میشی
پمپی مدل لاولی بخر ک ب شیردوش برقی هم وصل بشه

من گرفتم خوب بود اوایلش با اون میدوشیدم مارکش یادم‌نیست ولی دویستو خورده ای خریدم

سوال های مرتبط

مامان رادمان 🩵 مامان رادمان 🩵 ۱۵ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۲ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۴ ماهگی
مامان گردو😍 مامان گردو😍 روزهای ابتدایی تولد