۱۶ پاسخ

عکسشو بفرست

مبارکه گلم میتونی بری آز بدی

کاری نباید بکنی عزیزم بعد سیزده برو دکتر برا چکاب بعدشم هشت هفته برو سونو قلب الان فقط تغذیه تو خوب کن استراحت کن و حالشو ببر

واااایی مبارکه عشقم انشاالله ب سلامتی بدنیا بیاد منم چهار روزه تاخیر دارم دعا کن منم بیام بگم باردارمممم

خوش بحالتون مبارکت❤

شکر خدای مهربون

بده عکسشو

بسلامتی برای ماهم دعا کن🌱

چرا شوکه؟؟اقدامی بودی مبارکه،اخرین پریودت کی بودع؟؟

کاری نباید کنی 😁😂 برو آزمایش
بعدشم دکتر انتخاب کن برو برات سونو بنویسه

به به مبارکههه واسه ما هم دعا کنیا 🙏🥰

عزیزم مبارک باشه

مبارکته ان شالله. همه چی ب خیر باشه قسمت همه ی چشم انتظارا

مبارکه عزیزم

خداروشکر 🥰

واقعا الان بی بی چک زدی نشون داده ؟

سوال های مرتبط

مامان پسته یAntep مامان پسته یAntep هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته پنجم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری