۵ پاسخ

عزیزم با دکترت مشورت کن

باید ببینی دکتر چی تجویز میکنه من ۵ میخوردم الان هم گفته ۵بخور

همون یک

برو بهداشت پرونده تشکیل بده خودشونو بهت قرص فولیک اسید ویتامین د3 میدن

معمولا ازمایش اولیه میدن تو این هفته ها بستگی به اون داره دکتر من ۵میل گفت بخورم با اینکه پایینم نبود

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان دخترمون مامان دخترمون ۵ ماهگی
مامان ملیسا خانوم🩷🎀 مامان ملیسا خانوم🩷🎀 هفته نوزدهم بارداری