خانومای ک خارج رحم بودین بیاین توروخدا .بستری شدم درد خیییییلی دارم عادیه؟

۳ پاسخ

دردش زیاده من ماشین تکون می‌خورد میمردم

الهی🥺🥺🥺
انشاءالله زود تر تموم میشه ، تجربشو نداشتم ولی حتما اندازه درد زایمانه 🥲🥺

اره عزیزم عادیه دارو بهت دادن ک سقط بشه؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری