سلام مامانای قشنگ
معاینه تحریکی درد هم داره ؟؟

۵ پاسخ

کلا معاینه اگه خودتو شل کنی و نفس عمیق بکشی اذیت کننده نیست

منو خیلی ترسوندن ک درد داره اما اینطوری نبود اصلا

ن خودتو شل کن ازیت نمیشی

نه عزیزم دردش قابل تحمل هست اذیت نمیشی

دکترتون کیه

کدوم بیمارستان میری؟

سوال های مرتبط

مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان کایلین💗 مامان کایلین💗 ۱۴ ماهگی
مامان مهدی مامان مهدی ۱۴ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱۱ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۱ ماهگی
مامان لنا خانم مامان لنا خانم ۱۰ ماهگی
مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی