از الان خوبه ساک بچه رو جمع کنم؟؟ چیا بردارم ؟

۶ پاسخ

من هنوز نبستم 🥲🥹البته بیشتر هدفم این بود شب عیدفطر ببندم ،ولی
شروع ماه نهم وقتشه دیگه😍

آره حتما جمع کن عزیزم

عزیزم براقنداق هواگرم نیست

من هنوز جمع نکردم 😂😂

قنداق پیج بچه
یه دست لباس بیمارستانی جوراب دستکش
کلاه
مای بی بسیاری صفر و یک
شیشه شیر
شیر دوش
پستونک

اینا دیگه یادم نیست
مامان هم باید
یه دست لباس شلوار
و شورت
نوار بهداشتی بزرگ
و اینا می‌خواد

اره خوبه خیلیا ۳۰ هفته جمع میکنن

سوال های مرتبط

مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهلینم✨️🎀 مامان ماهلینم✨️🎀 ۷ ماهگی
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی