سلام تخمه افتابگردان اشکال نداره بخورم ؟؟

۲ پاسخ

سنگین هست اندازه یه چندتا دونه بخور کم کم که بچت عادت کنه

گرمع

سوال های مرتبط

مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی
مامان فرهان وستین مامان فرهان وستین ۱۵ ماهگی