خوبین مامانا تخمه افتابگردان نفخ داره؟

۴ پاسخ

داره.

تصویر

بله داره کلا مغزیجات نفخ داره ولی از طرفی هم شیرافزاست. پس بخور ولی کم

نه نداره

بله،برا من که داره

سوال های مرتبط

مامان فرهان وستین مامان فرهان وستین ۱۵ ماهگی
مامان آراد و آوان مامان آراد و آوان ۱۵ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۱۱ ماهگی
مامان کرشمه❤کارن مامان کرشمه❤کارن ۱۲ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان آنا کوچلو مامان آنا کوچلو ۵ ماهگی