۱۱ پاسخ

من پری روز بهداشت مولتی داد بهم یکی خوردم دیروز رفتم پیش متخصص خارجی بهم داد نمیدونم اسمش چیه الان حال ندارم بلند بشم 😂😂😂😂

من اکتی ناتال میخورم 😫خیلی سخته قرصش بزرگه

من میخورم

منکه دیگع نمیخورم

من آهن جدا میخورم مولتی ویتامین جدا ویتامین D31000 هم جدا

ب منم ویتامین و اینا داده خیلی سخته اصلا نمیتونم بخورم

من میخورم نه چرا سخت باشه

من یکی بیشترنمیخورم ففول اونم باشکم خالی اذیت میشه

تقریبا همه میخورن
چه سختی؟

من می خورم نه سختی نداره که

اینه اسمش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۱۰ ماهگی
مامان سوفیا💖 مامان سوفیا💖 هفته شانزدهم بارداری