۴ پاسخ

منم ماما لایف میخوردم دکتر این دفعه ماماویت داده گفته برا وزن جنین خوبه

ینی بعد از خوردن این ازمایشت خوب بود؟

من ماما لایف خوردم خوب بود یکم معدم می سوخت

برا من ماماویته
منظورت همینه ؟

سوال های مرتبط

مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد